
I 2005 startet politiet i Oslo VIC-prosjektet for å bekjempe gjengangerne blant de kriminelle. Forbrytere som hadde blitt domfelt en rekke ganger, sto for en uforholdsmessig stor andel av vinningskriminaliteten, og det ble besluttet at de skulle få ekstra stor oppmerksomhet fra politiet. Prosjektet…







