
5G en "tapt" mobilgenerasjon, Telenors fibermilliarder og Nels kjempreordre fra Vestlandet
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 6.11.2025
Konsulent Erik Villum har sammen med Telekom Revy og Mason Analysis gitt ut en ny rapport om det nordiske telemarkedet. Hvorfor er det investert rundt 15 milliarder i 5G her i landet uten at operatørene klarer å tjene noe særlig på det. Mer om det og hvorfor Telenor og Telia bruker milliarder på…





