
Aksjestrateg Paul Harper om aksjemarkedet i all-time high og energiminister Terje Aasland om Norgespris
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 25.9.2025
Oslo Børs stanget opp til all-time high torsdag. Aksjestrateg Paul Harper mener at risikoen i aksjemarkedet har økt og navigerer deretter. Han var gjest i Økonominyhetene på FaTV 25. september.Flere hundre tusen har valgt Norgespris på strøm det siste døgnet. Reporter Anders Horntvedt tok en prat…





