
Elon Musks satellitter inntar mobilbransjen: — Kan lett jammes
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 9.2.2025
Telenor Norge mistet 50.000 mobilkunder i fjor, men tjener stadig mer per kunde, blant annet på grunn av sikkerhetsløsningene de satser tungt på. Vi diskuterer det, utbyggingen av det neste nødnettet og hvordan Telenor forholder seg til inntoget av satellitt med Norgessjef Birgitte Engebretsen. Hun…





