
Emiratene ut av Opec og Telenor-sjefen åpner for nordisk oppkjøp innen fiber og mobil
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 28.4.2026
- Det er selvfølgelig interessant å gjøre noe på mobilsiden, vi har heller ikke en sterk nok posisjon på fiber og det er noen elementer innenfor datasentre uten at vi skal bygge store hyperscale-sentre selv, sier Telenor-sjef Benedicte Schilbred Fasmer når vi spør hva slags oppkjøp de nå vurderer.…





