
Helge Lund kaster slankepillene og Gigante Salmon bygger siste laksebasseng
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 21.10.2025
Først kastet han sjefen, men nå er det styreleder Helge Lund selv som går fra Novo Nordisk sammen med flere andre styremedlemmer. Mer om det og oppdrettsselskapet Gigante Salmon blir det mer om i denne sendingen der finansdirektør Rune Johansen er gjest. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for…





