
Multiconsult-sjefen om marginpress og egen fremtid, Folketrygdfondet investerer milliarder fra Tromsø og Spir er på handletur
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 19.8.2025
– Det er fortsatt et bra selskap, sier Kjetil Houg, sjef i Folketrygdfondet, om Novo Nordisk etter det kraftige kursfallet. Vi diskuterer det danske børsfallet, investeringene fra det nye Tromsø-kontoret og mer. I sendingen har vi også med oss konsernsjefen i Multiconsult, Grethe Bergly, som er ute…





