
Næringspolitisk debatt i Operaen: Har Norge havnet i Europa-skvisen?
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 2.2.2025
Under DNB-konferansen i Operaen spør vi FrPs Sivert Bjørnstad i næringskomiteen på Stortinget og statssekretær Vegard Grøslie Wennesland (Ap) i Næringsdepartementet om Norge bør føle seg like bakpå som resten av Europa - i konkurransen mot Kina og USA. Vil man klare å lette på det regulatoriske…





