
Nor-Shipping-premiere, fiskeriministeren om laksegrep og børsdirektøren om nye noteringer
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 3.6.2025
- Vi måtte ta grep, sier fiskeri- og havminister Marianne Sivertsen Næss (Ap) om tiltakene mot lakselus og -død regjeringen har lansert. Vi diskuterer det og maritim politikk i det vi sparker i gang dekningen fra Nor-Shipping på Lillestrøm. Vi har også snakket med børsdirektør Øivind Amundsen om…





