
Ormen Lange 3-åpning, polsk energikjempe vurderer norske oppkjøp og energiministeren i valgkampmodus
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 26.8.2025
Mens Yara og BASF kutter et grønt prosjekt i USA er vi på Nyhamna, landanlegget der man tirsdag markerte åpningen av Ormen Lange 3 - en banebrytende teknologirekord for Norges nest største gassfelt. Vi hører fra Shell Norge-sjef Marianne Olsnes, energiminister Terje Aasland (Ap), Petoro-sjef…





