
Ørsted drar i håndbrekket og Nordic Semi-sjefen navigerer handelskrig under produktlansering
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 6.2.2025
Vi får besøk i studio av konsernsjef Vegard Wollan i det norske teknologiselskapet Nordic Semiconductor som endelig fikk seg en aksjeboost etter en krevende høst. Mer om det, nyhetene fra fornybarselskapet Ørsted, Telenor-tall og krisen i Rec blir det mer om i denne sendingen der kommentator Karl…





