
SAS-sjefen direkte fra luften med Starlink og oljedebatt i Sandefjord
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 15.1.2026
Fra et sted over Sverige får vi med oss SAS-sjef Anko van der Werff som sammen med Finansavisens Benedicte Storm Bamvik er med direkte via SAS sin nye Starlink-tjeneste som skal revolusjonere netttilgangen i luften. Selskapet lanserer tjenesten med Counter Strike-turnering ombord. Under Olje- og…





