
Telenor jobber videre med mulige nedsalg i Asia og markedene venter spent på USAs jobbtall. Norge er god på forskning og å utvikle nye løsninger, men lite venturekapital og manglende kommersialisering gjør at det ikke blir så mange store bedriftsuksesser ut av det. Oslo kommune og Oslo Science City…





