
Telenor vil bli nordisk igjen: – Men vi må få en Asia-deal som ikke dreper verdier
Fra Børsmorgen & Økonominyhetene
Publisert 6.4.2025
Torbjørn Wist har gjort comeback i Telenor i år, nå som finansdirektør, etter en periode hos både SAS og Wallenium Wilhelmsen. Han kommer til å studio for å fortelle om hva investorene sier til han om den norske telegiganten, vi diskuterer planen om å komme seg ut av Asia etterhvert og hvordan…





