
Episoden om respekt for hverandre og mangelen på det
Fra Baarli og Benjamin går i terapi
Publisert 4.10.2020
Flere lyttere har tatt kontakt og mener at problemet i forholdet vårt er at vi ikke har respekt for hverandre og at vi kanskje ikke er ment til å være sammen. Derfor snakker vi litt om det. I tillegg hjelper vi Julie som er i ferd med å gå inn i ett fem år langt avstandsforhold. See…







