
En liten sommerhilsen til deg som lytter til bak fasaden. Legger ved episoden om Tobias som jeg spilte inn for ett par år siden sammen med stemora mi og faren min.Ferie er enda mer tid sammen med familie. Da tenker jeg ofte på hva unge mennesker som har dødd går glipp av og at deres nære og kjære…







