
Helhjerta halvtime med Ine og Linda - sovepiller, rekeskall og flerkoneri!
Fra Bak Fasaden - En reise i livet med sykepleier Ine
Publisert 6.12.2024
Denne uka får du møte min gode venninne Linda i Helhjerta halvtime. Vi er begge sykepleiere og har reist og opplevd masse sammen. Begge sliter vi med søvn og begge liker å erte Adeel😅 Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.







