

Simen Østensen er som en god vin, han blir bare bedre og bedre med alderen. Han er også av den oppfatningen at en bankett uten alkohol er et møte. Derfor setter han seg stadig i vin-vinn-situasjoner – som da han nylig løp 1:07 under København Halvmaraton og utkonkurrerte alle på banketten…