
Kvinner forventes å ikke se gamle ut, men heller ikke gjøre noe med det. Man skal være ambisiøs, men ikke for ambisiøs. Å slutte i jobben kan bli sett på som feil, men det samme kan det å jobbe for mye. Så hva er egentlig fasiten? Finnes det en riktig måte å leve på? Eller er reglene så…
