
Skal man slide inn i DM?! Hva skal man skrive? Og hva skal man gjøre hvis man får avslag?I dagens MINI diskuterer jeg de fleste aspektene med dating over DM. Håper dette gir noen et lite dytt ut i den skumle datingverdenen! <3Ukens diemma er seff også med! Har du forlag til ukens diemma…
