
For littsiden fikk jeg en hyggelig DM fra Mari, som spurte om jeg kunne snakke om skilsmisse i et vennskap. Hvordan takle det å «miste» en nær venn, eller det å gå fra en god venn. Det å se noen går videre med livet, uten deg kan være vondt og vanskelig. Jeg prøver å sette ord på følelsene og…
