
Om å kose seg gløgg når man finner et mellomrom i tiden. Persona, identitet og tapet av kontroll. Har vi mistet sansen for tredjepersonsfortellingen og andres blikk på oss selv?Er det å ligge med Trump vår variant av Ikke lov å le på hytta? Noen gode lesetips. Klipp: Jonas Jøranson Hosted on…







