
Og hvor tar Ap arrogansen sin fra?Frithjof mener Jonas Gahr Støre har innført noe nytt i norsk parlamentarisme: Bærestolen! En rødgrønn miniputt per staur, og Jonas på toppen. (Se for deg hva som skjer hvis Sp plutselig stikker av …)Både Støre og ny parlamentarisk leder Tonje Brenna virker…







