
Og staten blåser av den politisk betente streiken blant høyt utdannede.Onsdag gikk regjeringen til tvungen lønnsnemnd, men får den og LO viljen sin til slutt?Det er høyst usikkert og nå opp til Rikslønnsnemden. Striden står om hvorvidt Akademikerne og Unio skal ha sin egen tariffavtale med staten.…







