

Onsdag holdt justisminister Emilie Enger Mehl en redegjørelse om 25.junirapporten for Stortinget. Den handlet litt mye om alt det fine hun og regjeringen allerede har fått til, og litt lite om hva hun skal gjøre med den systematiske krisen rapporten avdekker. Nok en gang er det ressurser som ikke…