
Tyskland går omsider inn for å sende stridsvogner til Ukraina. Det skjedde først da USA bestemte seg for det samme. Nå får Volodymyr Zelensky de tunge militære våpnene han lenge har etterspurt. Er vi ikke redde for eskalering og atomkrig lenger? Og her hjemme sliter vi med transport og…







