
Jeg var den andre kvinnen i et åpent forhold, men det ble slutt. Er det innafor å ta kontakt for å få svar på spørsmål rundt bruddet? Søstera mi kommer med hånlige kommentarer fordi jeg har begynt på juss-studiet som 24-åring, hvordan får jeg henne til å stoppe? En venninne jeg har hatt lenge…







