
Isak Dreyer nekter for å ha vært med på ulovlig bjørnejakt i Sverige. Og han er liksom Norges tøffeste? Går ikke på rød mann heller han da? Bruker hjelm og knebeskytter han? Bodø/Glimt er med i Champions League, og Siri har tre spørsmål: Hva er Champions League, hva er Glimt og hva er…







