
Mette-Marit står i dönerkø. Neida. Det var før det. Nå er det donorkø som gjelder. Da er det jogodt å se at Norge har skrudd på empa og sympa og har stilt seg i giverkø // Fotball-VMer i gang. Det skal drikkes, det skal heies, det skal gråtes, det skal skåres, det skal sutres. Dette høres ut som et…







