
Hva skal du gjøre om du ikke liker lillebroren din, og mener at oppdragelsen hans er en stor del av årsaken? Hvordan skal slutte å være forelska i en du virkelig ikke kan være forelska i? Og kan du få ut hun ekstra venninna fra julebordet, når det bare har vært "gjengen" i flere år? Dette og mer…







