
Jeg og samboeren min hadde en trekant, og nå har jeg begynt å få følelser for tredjeparten, hva skal jeg gjøre? Skal jeg dra i begravelsen til faren min, som jeg ikke har noe kontakt med? Jeg skammer meg over at jeg onanerte som barn, hvordan skal jeg takle det? Vi i Siri og de gode hjelperne…







