
Ketil Solvik-Olsen, tidligere FrP-nestleder, mangeårig statsråd og selverklært politisk nerd, har sagt opp jobben og reist til USA for å forstå hvordan valget ender og hvorfor. Fra DC-hybelen forteller han om sine reiser i USA og samtaler med både politiske ledere og vanlige folk. Og ikke minst,…
