
Det er 80 år siden FN ble skapt. Lærdommen etter to verdenskriger var at det var nødvendig med internasjonale regler og institusjoner for å hindre at noe slik skjedde igjen. Nå vakler de samme institusjonene. Og aller mest FN. Selv støttespillerne er skuffet over hvor handlingslammet organisasjonen…
