
Tekoligark er årets nyord, regjeringen vil ha 16-årsgrense på sosiale medier og begrense skjerm i skolen. Hvorfor har tek fått et så dårlig omdømme? Hva er de demokratiske utfordringene vi fortsatt skal frykte, men også måtene teknologi kan hjelpe oss å redde klima, bekjempe sykdom, forsvare landet…
