
Bør jeg ta ut mer aksjeutbytte i år i tilfelle ny skattesats i 2022?
Publisert 7.12.2021
Michael er selvstendig næringsdrivende, og selskapet han driver har oppsparte midler som han tar ut som utbytte ved behov. Vil det være lurt av ham å ta ut mer utbytte i år, før en eventuell ny skattesats på aksjeutbytte blir innført i 2022? Hallgeir Kvadsheim gir råd. Med Andreas W. Fredriksen.…





