
Harald har en god avkastning fra fond. Nå er han blitt student igjen, og lurer på om det er mulig å selge fondene og ta ut gevinsten som skattefri lønn? Hallgeir Kvadsheim har svar. Med Andreas W. Fredriksen. Teknisk produsent Magne Antonsen.

Harald har en god avkastning fra fond. Nå er han blitt student igjen, og lurer på om det er mulig å selge fondene og ta ut gevinsten som skattefri lønn? Hallgeir Kvadsheim har svar. Med Andreas W. Fredriksen. Teknisk produsent Magne Antonsen.