

Vesten er inne i en syklus av vold som ruller videre så lenge den drives frem av de som sitter med makten. På tredvetallet var det nazistene og fascistene som brukte vold. Nå er det venstresiden og islamistene.I Danmark opplever kandidater fra Dansk Folkeparti å bli truet på åpen gate. I Sverige…