

Etter pandemien trodde kanskje folk at vi ville vende tilbake til normalen. At det ville komme en tid for sindighet. Men norske myndigheter har ikke vist noe tegn til en slik ned-på-jorda-holdning. Tvert om. Man få inntrykk av at vi befinner oss i en kontinuerlig kampanje - for klimaet, for…