
Med Trump som skremsel skal dypstaten melde oss inn i EU.Trumps Grønland-utspill tolkes i Norge som en trussel. Både politikere, medier og næringslivsfolk advarer oss nå mot USA, mens de overser behendig trusselen fra Russland og Kina i Arktis.Samtidig lanseres EU som vår eneste redning. Er dette…


