
Det sies at Herrens veier er uransakelige, og det er de i sannhet. Og noen ganger handler Gud på måter som vi umulig kan se det gode og positive i – i hvert fall ikke i det øyeblikket det skjer. Det er først i ettertid at vi kan se hvordan de sterkeste, vakreste og mest kjærlige tingene vokser…


