

Før jul var jeg på julebord med mat, sang og hygge. Da timen ble ganske sen, hadde middagen blitt til mange samtaler. Interessante, om alt mellom himmel og jord.Selv havnet jeg i en samtale med en person som sa han ikke trodde på Gud i det hele tatt. Samtidig betrodde personen meg at han virkelig…