

Vi har alle forutsetningene. Vi trenger ikke noe mer enn det vi allerede har. Vi er skapt i Guds bilde, vi bærer Gud i oss, og Gud virker i oss gjennom hvert åndedrag vi tar.Det er, for å være helt ærlig, et ganske godt utgangspunkt.Samtidig er det både en tiltrekning og en fare i å bli der, i det…