

Det er ting vi må gjøre – for vår tro og vårt forhold til Gud, men også for Guds rike her på jorden. Selv om det virker fullstendig ulogisk, sprøtt og til og med uforsvarlig.Fordi når Gud taler til oss – ikke nødvendigvis med ord – trenger vi ikke bare å lytte. Vi må også svare. Vi må gjøre.Derfor…