

Kampen er ikke mellom ånden og kroppen, men mellom det som kommer fra Gud og det som kommer fra mennesket.Kampen er mellom Guds kjærlighet og menneskets egenkjærlighet.Og hvis vi mennesker ikke bare skal kunne sameksistere uten å drepe hverandre, men faktisk leve gode liv sammen, må egoet vårt…