
Utad må norske politikere med Støre og Eide i spissen rose Trumps innsats, men fotnotene er mange. Journalistene kan tillate seg mer. De føler seg sikre på at Trump ikke får fredsprisen. Det hadde de ikke tålt.Norge er blitt et skrudd land. Ikke har vi sympati for Kvite-Krist og ikke Jahve.Åtti år…


