

Venstrefløyen snakker ustanselig om fascisme. Kan det bero på at den selv har beveget seg så langt ut til venstre at den oppfyller mange av de kriteriene som kjennetegner den svarte fascismen? Er det egentlig noen forskjell? Fascisme er fascisme.Det er blitt populært å si at det ikke er noen…