

Mediene er fulle av budskap som forteller at de vi tradisjonelt skal se opp til er ferdige. NRKs pro-Iran-propaganda er skamløs. En av NRKs tyngste kommentatorer er Hallvard Sandberg som mener at Iran har vunnet krigen fordi de ikke har tapt den. Han sier det er USA som vil ha. åpnet Hormuz og…