
Oslo Børs gjør det usedvanlig sterkt, selv om vi er i september. Hovedindeksen svever nær toppen. Hvorfor går det så bra? Likevel har små og store investorer fått servert lite ferskt kjøtt de siste årene. Markedet for nynoteringer er knusktørt. Løsner det omsider nå? Med børskommentator i E24, Roar…
