
Fra i dag kan du bestille Norgespris - og det har allerede titusener av nordmenn gjort. Hvem bør kaste seg på nå? Samtidig vil nesten ingen strømkunder faktisk betale 50 øre pr. kilowattime det neste året. Noen kommer dessverre til å betale mye mer. Med børskommentator i E24, Roar Valderhaug.…
