
Får vi denne uken nye signaler om når vi kan få det første rentekuttet her i Norge? IA-avtalen er død, men noe må jo gjøres med sykefraværet i Norge, hvilke veier ser vi fremover? Og Torbjørn har gjort tung research på nisseøkonomien; hvor mange hjelpere trenger nissen egentlig for å få levert…
